Kapitola I

25.07.2013 14:07

9 srpna 1596-
Dnes budu psát asi jen krátce , Anne totiž vaří večeři, a já musím vést modlitbu před jídlem..
Deníku dnes se mi událo toto….
Najednou okno, které vedlo do mé pracovny, které bylo celou dobu otevřené a pevně zaklíněné se s bouchnutím zavřelo.
Pak se mi před očima začal zjevovat postupně nějaký modrý objekt s nápisem ,,Veřejná policejní telefonní budka“.
Nechápal jsem, co to znamená.
Dveře budky se otevřely a tam stál vysoký muž v podivném obleku, a s ním žena se zlatými vlasy a šilhala.
Poté muž promluvil srozumitelně, ale bez přízvuku.
,,Wiliam Shakespeare?“otázal se muž.
,,Ano.“odpověděl jsem nechápavě
"Jsem Doktor. Tohle," ukázal na svoji asistentku, "Je Derpy Hooves."
"Věřte my, snažíme se vám pomoct.Ale pokud chcete žít musíte jít s námi jsou totiž už velice blízko“ řekl Doktor.
Nereagoval jsem, nebyl jsem schopný ani mluvit.
Když v tom se ze zdola ozval křik.
,,Co to bylo?“rychle jsem se otázal Doktora. Křik mě totiž probral z tranzu.
"Jsou tady," řekl Doktor, "Právě zmizel váš syn Hamnet," řekl a pak dodal, "je mi to moc líto."
,,Nemámě čas, slibuji, že vám všechno vysvětlím,“ řekl omluvně Doktor ,,Ale musíte jít s námi!“
Stvoření dole Doktora uslyšela. Moji rodinu nechali být a rozběhli se nahoru.
,,K čertu!“ řekl Doktor
Nějakou magickou věcí, co modře svítila, zamkl dveře na dálku.
,,Tak už pojdťe!“zavolala prosebně Derpy
Shakespeare chvilku jen seděl, ale jakmile začali bestie bouchat na dveře, tak se mlčky zvedl a rozešel se do té modré věci. Hned jakmile vešli, tak za nimi Doktor zavřel dveře.
Hned jak jsem vstoupil do té věci tak jsem se otázal:,,Co to je za věc?“
,,To je TARDIS“ odpověděl Doktor vynervovaně ,,Je to stroj času,“,,Teď není čas to vysvětlovat.“ řekl
Doktor začal mačkat různá tlačítka na panelu TARDIS a za chvíli se ozval ten stejný zvuk, jako když TARDIS přilétala.Najednou si Shakespeare všiml, že se Derpy změnila na nějakého poníka s šedou barvou srsti a křídly .Podíval se na Doktora, který se rovněž změnil na poníka. Poté se podíval na sebe, a když uviděl, že stojí na čtyřech, a má kopyta ,a má srst, která byla barevně skoro jako Doktorova, ale Doktor jí měl poněkud světlejší, tak jsem si řekl, že jsem to asi opravdu přehnal s vínem, a že se mi tohle zcela jistě pouze zdá